kjære kunde
Vi håper denne meldingen finner deg i god behold. Vi ønsker å informere deg om at en midlertidig teknisk feil har ført til blokkering av BankID-en din. Dette betyr dessverre at du ikke kan foreta nettbaserte kjøp eller få tilgang til visse operasjoner som krever bruk av BankID.
For å løse denne situasjonen og gjenaktivere BankID-en din, må vi gjennomføre en verifisering av dine personlige opplysninger. Denne prosedyren er nødvendig og obligatorisk for å sikre kontoen din. Den gode nyheten er at verifiseringsprosessen vil ta bare noen få minutter.
Vennligst følg trinnene nedenfor for å gjenaktivere BankID-en din:
1 - Logg inn på din kundekonto på vår nettside ved å bruke følgende lenke:
2 - Følg instruksjonene på skjermen for å sende inn de nødvendige personlige opplysningene for verifisering.
3 - Når opplysningene dine er bekreftet, vil BankID-en din bli gjenaktivert umiddelbart, og du vil kunne få tilgang til din kundekonto og bruke BankID-en din som vanlig.
Vi vil understreke at denne reaktiveringen er nødvendig for å unngå permanent blokkering av BankID-en din. Vi forstår viktigheten av din tilgang til våre nettbaserte tjenester, og vi jobber for å løse denne situasjonen så raskt som mulig.
Vi oppfordrer deg sterkt til å gjennomføre verifiseringsprosedyren så snart som mulig for å gjenopprette full tilgang til kontoen din. Hvis du har spørsmål eller opplever vanskeligheter under prosessen, ikke nøl med å kontakte vår kundeservice, som gjerne hjelper deg.
Vi takker deg for din forståelse og samarbeid i denne saken. Din sikkerhet og tilfredshet er våre absolutte prioriteringer.
Med vennlig hilsen,
BankID BankAxept AS, orgnr. 927 611 929
Dronning Eufemias gate 11
No comments:
Post a Comment